مشاوره سئو و بهینه سازی
نوشته شده توسط : ساحل

سئو و بهینه سازی سایت یک مفهوم عام است که اغلب افراد با آن اشنا هستند و آن را به عنوان بهینه سازی صفحات سایت برای موتورهای جست و جو می دانند ولی امروزه گونه کارکرد سئو و آنچه که کسان متعلق به آگاهی دارند متفاوت شده است امروزه تجربه کاربران شما بر روی سئو وب سایت شما تاثیر بسزایی دارند. فلذا مفهوم عام و کلی سئو و بهینه سازی سایت نمی تواند بیانگر ریزبین اهداف شما باشد . روز به روز اهمیت سئو و بهینه سازی وب سایت برای صاحبان وب سایت ها اغلب دریافتن می شود و اهمیت گرفتن مشاوره سئو از الزامات اساسی برای پیشرفت هر کسب و کاری است. در ابتدا برای فهم بهتر مفهوم سئو و بهینه سازی وب سایت و وظایف مشاوره سئو بهتر است که با معنی سئو آشنا باشید. سئو یا Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو است.

مشاور سئو

مشاور سئو
اما می دانیم که منظور اصلی و پایانی هیچ کسی موتور جست و جو نیست . در ریشه-بن-بیخ هدف ما مخاطبانی هستند که از طریق موتورهای جست و جو وارد سایت شما می شوند مشاوران سئو پونه پونه مدیا اعتقاد دارند که SEO خلاصه عبارت Search Experience Optimization است که به معنی بهینه سازی تجربه کاربر هنگام جستجو می باشد.
هدف اولیه از تکاپو های سئو و بهینه سازی تارنما کسب رتبه بهتر در موتورهای جست و جو است. ولی هدف اصلی افزایش ورودی مخاطبان واقعی به سایت است ، افزایش بازدید می تواند موجب افزایش میزان فروش و یا درمان نرخ جذب تبلیغات شود . در این لحظه است که نقش یک مشاور سئو مشخص می شود. داشتن مشاوره سئو چیره دست برای وب سایت ها از مزیت رقابتی بالایی برخوردار است. ولی وظایف یک مشاوره سئو چه چیزهایی است؟ چه وظایفی را باید از یک مشاوره سئو انتظار داشته باشیم؟ چه زمانی باسد از خدمات مشاوره سئو بهره‌گیری کنیم؟ و... این ها سوالاتی است که باید پیش از مشاوره سئو و بهینه سازی ( SEO consulting service ) برای آن ها جوابی داشته باشید.

مشاوره سئو و بهینه سازی

چه زمانی به مشاوره سئو نیازمندیم

هر کسب و کاری که دوست دارد در دنیای مجازی تکاپو داشته باشد باید همش از خدمات رایزن سئو , یک متخصص سئو (Seo Consultation) کاربرد کنند و دائم یک مشاوره seo برای سایت خویش به همراه داشته باشند. رایزن سئو در هر لحظه از زمان وظایف متفاوتی دارد پس این موعد و شرایط وب سایت است. که مشخص می کند چه زمانی باید از خدمات رایزن سئو استفاده کنیم.

در ابتدای تاسیس وب سایت یک مشاور سئو و بهینه سازی وب سایت می تواند به شما در انتخاب اسم، نام دامنه، شرکت طراحی سایت، گونه هاست و خدمات ارائه دهنده هاست و باید ها و نباید های طراحی وب سایت شما و تیمتان را رهبری و مدیریت کند. اقدامات همین مشاوره سئو , وابستگی به هر سایت می تواند کاملا متفاوت باشد.سعی داشته باشید که پیش از راه اندازی و شروع به پیشه تارنما خویش از خدمات مشاوره سئو و بهینه سازی تارنما بهره‌گیری کنید متناسب با گونه خدماتی دریافتی از جانب شما مشاوره می تواند یک مشاوره رایگان سئو و یا مشاور seo به ازای پرداخت حق مشاوره باشد. مشاوره قبل از طراحی تارنما به شما در تعیین راهبرد و اهداف، کمک اخص ای خواهد کرد.

مشاور سئو چونه مدیا

 

خدمات پونه مدیا در مقوله مشاوره سئو

آژانس دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا با سالها تجربه در مقوله طراحی سایت، سئو و بهینه سازی تارنما و تبلیغات در دنیای وب نامدار براق می باشد. کار و جنبش های پونه مدیا در گویه طراحی تارنما , سئو و بهینه سازی سایت باره تایید شمار زیادی از صاحبان سوداگری ها و مردم است. پونه مدیا با صد ها پروژه طراحی تارنما و نمونه کار سئو به عنوان فعال ترین کمپانی طراحی سایت و سئو در اسپهان به حساب می آید.

در صورتی که برای سئو و بهینه سازی سایت خویش بیچارگی به مشاوره داشتید می توانید از پونه مدیا به عنوان یک به اتفاق دائمی کمک بگیرید. پونه مدیا به عنوان یک مشاوره سئو خدمات متنوعی را ارائه می دهد.

نوع خدمات بسته به گونه پروژه، زمان بندی و بودجه برای سایت های مختلف متفاوت است ولی مهم ترین پارامترهای رایزن سئو می تواند به شرح پایین باشد.

تعیین و برپایی هویت برند، شعار تبلیغاتی و رنگ سازمانی متناسب با گونه سوداگری شما
مشاوره جهت تعیین اعداف و روش های مناسب و بنیادی برای رسیدن به اهداف
برنامه ریزی و تعیین راهبرد های مناسب برای رسیدن به اهداف مشخص شده در مرحله قبل

ارائه پروپوزال مناسب سایت و نوع خدمات مورد دربایستن و مناسب برای سایت
برآورد و پیش بینی میزان خرج های مورد احتیاج برای طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی و...
پیگیری جهت رسیدگی و بستن قراردهای طراحی سایت , تبلیغات و .... به هدف بازرسی بر صحت انجام کارها
انتخاب طرح و راهبرد باره احتیاج برای درونمایه در سایت و پیاده سازی آن , انتخاب بهترین واژه ها کلیدی باره احتیاج شما
از سایر وظایف یک رایزن سئو می تاب به ارائه منابع آموزشی برای تیم شما به منشور تعلیم و تعامل هر چه اغلب فرآیندها
برنامه ریزی استراتژی شبکه های اجتماعی و راه های دست یابی به این اهداف از دیگر وظایف یک مشاور سئو می باشد.

منبع:
https://www.poonehmedia.com/seo-consultation





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: